Jak informacja o produkcie angażuje klientów na ich ścieżce zakupowej

W związku z rozwojem internetu, mediów społecznościowych i technologii mobilnych ścieżka zakupowa ulega ogromnym zmianom, zarówno z perspektywy klienta jak i firmy. Klienci chcą otrzymać spójną prezentację produktów na wszystkich urządzeniach mobilnych i we wszystkich kanałach komunikacji. Jednocześnie oczekują spersonalizowania doświadczeń zakupowych dla każdego touchpoint`u bazującego na ich konkretnych potrzebach, stylu życia i używanych urządzeniach.
Właściwe uzyskanie danych o produktach otwiera ogromne możliwości, gdy wchodzisz w świat wielokanałowy.
W naszym eBooku „5 sposobów na poprawę doświadczenia związanego z produktem” dowiesz się, jak wykorzystać informacje o produkcie, aby:
- Zapewnić bogate, spójne i aktualne dane dla każdego touchpoint`u i kanału sprzedaży\
- Uzupełnić dane produktu tak kompletnie, jak to możliwe
- Spersonalizować swoje dane, aby uzyskać maksymalną skuteczność i widoczność
Dowiedz się, jak w pełni wykorzystać informacje o produkcie, aby stworzyć nowe doświadczenie, które przyciąga i zmienia kupujących. Ebook dla Ciebie