MDM – Customer 360

Strategiczne zarządzanie i bezpieczne
udostępnianie danych o klientach

INFORMATICA #1

Rozwiązania Informatica najwyżej oceniane wg Gartnera we wszystkich 6-ciu kluczowych obszarach

 

OCENA GARTNERA

 Wyjątkowe możliwości

Usprawnia zarządzanie informacjami o klientach dzięki jednemu, zaufanemu źródłu danych o krytycznym znaczeniu dla działalności analitycznej i operacyjnej organizacji.
 
Zaangażuj się w 100% w relacje z Klientem

Dzięki konfigurowalnym, opartym na rolach dashboardom znacznie skuteczniej angażujesz swoich klientów. Udane rozmowy z klientami, pełna identyfikacja możliwości i znacznie lepsze wyniki osiągniesz dzięki centralizacja i bezpiecznym udostępnianiu najważniejszych informacji biznesowych takich jak status klienta, informacje kontaktowe, historia, preferencje, nabyte produkty, relacje i inne informacje rozproszone dotąd w organizacji.

Przeglądaj i odkrywaj pełen obraz relacji z Klientami

Zwiększ jakość profili klientów i odkryj nieznany dotąd obraz relacji podejmując lepsze decyzje biznesowe i osiągając optymalne wyniki. Dostosuj najbardziej odpowiedni kanał komunikacji i interakcji dzięki głębokiemu wglądowi w obraz klienta.

Stwórz nową wartość z Informatica MDM, Relate 360 lub Data as Service, mapując relacje między ludźmi, miejscami i rzeczami, weryfikując i sprawdzając informacje kontaktowe oraz dodając dane od firm trzecich.

 

Osiągaj konsekwentnie cele wzrostu

Skonsoliduj informacje o klientach w całej firmie dokładnie określając, kto jest Twoim najważniejszym klientem. Zobacz jakie produkty należą do klientów, dzięki którym osiągasz odpowiedni poziom sprzedaż i obsługi, które z produktów napędzają przychody. Dzięki Customer 360 łatwo połączysz informacje o kliencie z fuzji lub przejęć, aby szybciej dostarczyć im wartość i zacząć działać jako jedna organizacja.

 

Zarządzaj klientami bardziej efektywnie

Zatrzymaj w końcu ręczne uzgadnianie danych pofragmentowanego i niespójnego klienta w regionalnych lub oddziałowych silosach aplikacji. Stwórz bazę zarządzając strategicznie na bieżąco informacjami o klientach w centralnej lokalizacji. Następnie wykorzystaj aplikacje operacyjne i analityczne klienta z czystymi, spójnymi i połączonymi informacjami o klientach w środowisku lokalnym lub w chmurze.

 

 

 Unikalne funkjonalności

Wykorzystaj pełen potencjał strategiczny swojej wizji zorientowanej na klienta dzięki MDM - Customer 360.

Uproszczone wprowadzanie i zarządzanie

 Usprawnij procesy, centralizując i utrzymując zarządzanie danymi klientów przez cały cykl życia klienta.

Wizualizacja relacji

 Połącz klientów z nowymi typami danych, poznając dzięki temu relacje, miejsca i rzeczy, które są najistotniejsze.

Krótszy czas uzyskania wartości

 Udostępniaj gotowe, oparte na rolach pulpity menedżerskie i przepływy pracy, tak aby użytkownicy biznesowi mogli szybko uzyskać wyniki i analizy.

Zweryfikowane dane klientów

 Dane klienta stale się zmieniają. Upewnij się, że są poprawne od samego początku i zachowaj aktualność dzięki Informatica Data as a Service.

MDM - Product 360 integracja

 Zobacz najbardziej aktualne i kompletne informacje o produktach należących do klientów.

Napędzanie aplikacji biznesowych

 Korzystaj ze zmasterowanych informacji o klientach, aby napędzać biznesowe i analityczne aplikacje w całej organizacji.

 

integralsolutions

Integral Solutions sp. z o.o.
ul. Wspólna 35 lok. 1
00-519 Warszawa 

22 828 33 05 - Sekretariat

22 692 45 38 - Dział Handlowy

22 692 45 36 - Marketing

22 829 81 32 - HR

      

 biuro@integralsolutions.pl

 

   +48 22 692 45 38
 

22 828 33 05 - Sekretariat

22 692 45 38 - Dział Handlowy

22 692 45 36 - Marketing

22 829 81 32 - HR

 

   biuro@integralsolutions.pl

 

ul. Wspólna 35 lok. 1, 00-519 Warszawa

 

      

 

więcej