O wydarzeniu Prelegenci Rejestracja
Najbliższy webinar adresujemy do przedstawicieli sektora sprzedaży detalicznej. Podczas spotkania odkryjemy możliwości zarządzania doświadczeniem klienta i produktu, tak ważne w obliczu konsekwencji dystansowania społecznego.
Podczas spotkania Tomasz Stefanowski - od samego początku tworzący platformę sprzedażową Castorama.pl - opowie jak wygląda z perspektywy biznesu eCommerce w sektorze DIY.
Paweł Borkowski z Integral Solutions pokaże natomiast jak dzięki Customer 360 Experience lepiej poznać swoich Klientów oraz pozyskać nowych. Zaprezentujemy możliwości widoku Klienta - 360 stopni i odpowiemy na pytanie, jak odpowiednie połączenie informacji zwiększa naszą wiedzę o potrzebach klientów, tym samym zwiększając ich satysfakcje i otwierając nowe możliwości sprzedaży.
Zarezerwuj miejsce na bezpłatny webinar i weź udział w spotkaniu ekspertów sektora retail - 28 kwietnia (wtorek) godz 10
eCommerce lokalny w sprzedaży ogólnopolskiej
Wykorzystując doświadczenia Castorama opowiemy jak z perspektywy biznesowej wygląda sprzedaż produktów DIY w internecie
Wielokanałowe doświadczenie produktu
Poozmawiamy jak udoskonalić jakość obsługi klienta dzięki spójnym danym o produktach we wszystkich kanałach sprzedaży
Zarządzanie doświadczeniem Klienta
Dowiesz się jak zwiększyć zaangażowanie klientów dzięki dostępowi do zaufanych danych o ich potrzebach i preferencjach
Cyfrowe zaufanie - bezpieczeństwo danych osobowych
Jak chronić dane osobowe swoich klientów, budować ich lojalność i zaufanie do marki