O wydarzeniu Agenda Data i miejsce Prelegenci Rejestracja
Sprzedaż ubezpieczeń w modelu kliento-centrycznym pomaga w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej pod warunkiem, że dysponujemy kompletnymi, spójnymi i wysokiej jakości danymi Klientów. Podczas najbliższego śniadania z Informatica opowiemy w jaki sposób systemy zarządzania danymi wspierają przejście z modelu poliso-centrycznego na model kliento-centryczny.
Dowiesz się jak dzięki odpowiedniemu połączeniu informacji o Kliencie zwiększyć jego satysfakcje, otworzyć nowe możliwości sprzedaży oraz zapewnić wysoki poziom utrzymania Klientów.
Poznasz rozwiązania dostarczające kompleksowe, aktualne i dokładne dane zgodne z inicjatywami i regulacjami zarządzania ryzykiem - SOLVENCY II. Uzyskasz kompletną wiedzę o danych swoich Klientów, zapewniając ich ochronę zgodnie z regulacją RODO.
Zarezerwuj miejsce na bezpłatne śniadanie i weź udział w spotkaniu ekspertów rynku ubezpieczeń i zarządzania danymi - 31 marca (wtorek) Mercury Hotel, Krucza 28, Warszawa
Foto relacja z wcześniejszych śniadań
Ubezpieczenia oparte na danych
Podczas Śniadania z Informatica dowiesz się:
- Jak zbudować idealnie dopasowaną ofertę do potrzeb i oczekiwań Klienta?
- Jak w pełni wykorzystać informacje o wzajemnych relacjach Klientów?
- Jak zwiększyć sprzedaż optymalizując działania cross i up-selling?
- Jak widok klienta 360 stopni wpływa na jego lojalność?
- Jak ograniczyć ryzyko, zapewniając ochronę danych wrażliwych oraz osobowych klientów?
- Dlaczego silosowe podejście do danych hamuje rozwój organizacji ?
Agenda
08:40 – 09:00 Rejestracja i śniadanie
09:00 – 09:15 Wprowadzenie - ubezpieczenia oparte na danych
09:15 – 10:40 Rozwiązania wspierające Kliento-centryczny model biznesu
10:40 – 11:00 Przerwa
11:00 – 11:30 Case studies session
11:30 – 12:15 Dyskusja
Prelegenci
Paweł Borkowski
Dyrektor Zarządzający, Integral Solutions
Piotr Maślanka
AXA
Konrad Mokrzański
Presales Manager & Architect, Integral Solutions
Michał Bugowski
Business Development Manager, Integral Solutions
Robert Milczyński
MEA & SEE Marketing Head, Informatica
Łukasz Rudziński
Senior Account Manager, Integral Solutions
Data i miejsce
Warszawa, 31 marca 2019 (wtorek), godz 9:00 - 12:20
Mercury Warszawa Grand
ul. Krucza 28, Warszawa
W przypadku rezerwacji parkingu prosimy wcześniej o informacje