Zarządzanie wiedzą w organizacji

Zintegrowane narzędzie Customer Experience

TO MI ODPOWIADA...

Za pomocą KMS Lighthouse Twoi agenci uzyskają dostęp bazy wiedzy w czasie krótszym niż w 1 sekunda. 

 

KMSLH.PL

 

 


 

KMS Lighthouse to zintegrowane narzędzie customer experience stworzone do zarządzania wiedzą oraz sposobem komunikacji z Klientem. KMS Lighthouse z jednej strony podnosi jakość obsługi Klienta, z drugiej zaś wpływa na znaczące obniżenie jego kosztu.Dzięki KMS Lighthouse Twoi Klienci w dogodny dla siebie sposób otrzymają odpowiedzi na nurtujące ich pytania w czasie krótszym niż 1 sekunda.

 

Sprzedaż to coś znacznie więcej niż doskonałe umiejętności sprzedawcy i podtrzymywanie relacji z Klientami. Sprzedaż to sztuka, w której interakcja marki z aktywnymi użytkownikami prowadzi do zwiększenia ich zaangażowania. Chęć doświadczania nowych doznań i ich realizacja buduje lojalność Klientów. Badania Gallupa wskazują, że zaktywizowani odbiorcy stanowią grupę ok. 23 proc. i należą do najbardziej wartościowych Klientów całej organizacji. Aktywni użytkownicy chętniej zapłacą więcej za dodatkowe usługi jeżeli będą czuli, że ich potrzeby związane z obsługą na najwyższym poziomie zostały zaspokojone.

KMS Lighthouse to nowoczesne zarządzanie wiedzą posiadające szereg funkcjonalności, takich jak integracja z social media, e-mail oraz SMS, CRM, chatboty, katalogi produktów, porównywarki, kalkulatory, ankiety, moduły e-learningowe dla agentów i wiele innych.

 

 

IDŹ DO STRONY KMS LIGHTHOUSE

 

 

 

Firmy z niemal każdej branży dążą do zwiększenia efektywności podejmowanych działań, która przekłada się na pomnażanie zysków i utrzymywanie rynkowej przewagi. Kluczowym czynnikiem sprzyjającym rozwojowi przedsiębiorstw są ludzie. By jednak w pełni wykorzystać tkwiący w nich potencjał, potrzebne jest odpowiednie administrowanie. Zarządzanie wiedzą w organizacji (ang. knowledge management) wymaga zastosowania specjalistycznych narzędzi, takich jak KMS Lighthouse.

System zarządzania wiedzą - szybkie narzędzie KMS Lighthouse

KMS Lighthouse jest nowoczesnym rozwiązaniem do zarządzania wiedzą w organizacji. Posiada szereg funkcjonalności, w tym: integrację z social media, e-mail oraz SMS, CRM, chatboty, katalogi produktów, porównywarki, kalkulatory, ankiety, moduły e-learningowe dla agentów i wiele innych. Kompletne narzędzie wspiera klientów w różnych branżach – zdrowia, retail, turystycznej, logistycznej, telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej i nie tylko. System zarządzania wiedzą daje przedsiębiorcy nowe możliwości, wspomaga rozwój i pozwala na notowanie coraz większych zysków. Co ważne, rozwiązanie jest dopasowane do potrzeb i oczekiwań danego klienta, co umożliwia szybkie wdrożenie systemu i czerpanie z niego korzyści w codziennej pracy firmy.  Koncepcja systemu zakłada podnoszenie jakości obsługi klienta przy zdecydowanym obniżeniu kosztów związanych z tym procesem.


W Integral Solutions posiadamy 15-letnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań administrowania danymi. Proponowane przez nas oprogramowanie KMS Lighthouse stanowi sprawdzony zestaw narzędzi, które znacząco wspomagają zarządzanie wiedzą w organizacji oraz zaawansowaną obsługę klienta.

Kompleksowe zarządzanie wiedzą i informacją w przedsiębiorstwie

KMS Lighthouse to nic innego jak kompletny zestaw narzędzi, które zwiększają skuteczność wszystkich procesów realizowanych w firmie. Zarówno na linii kadra-pracownicy, jak i firma-klienci. Pozwala na uzyskanie dostępu do wartościowych danych, a następnie ich automatyczne uporządkowanie. To z kolei, za sprawą wielu przydatnych opcji systemu, daje szansę na wykonywanie nawet zaawansowanych zadań w bardzo krótkim czasie. Sporym udogodnieniem są zwłaszcza wygodne szablony do wyszukiwania treści, wspomagane poprzez zastosowanie naturalnego języka zapytań, umożliwiającego natychmiastowy dostęp do stuprocentowo trafnych odpowiedzi.

 

System KMS Lighthouse zapewnia profesjonalne zarządzanie zasobami wiedzy w firmie, jak i wielopoziomową obsługę klienta (customer experience), która odgrywa szczególną rolę w czasach olbrzymiej konkurencji. Wielopoziomowość ta możliwa jest dzięki integracji z platformami wykorzystywanymi przez samych konsumentów – od wspomnianych już wcześniej mediów społecznościowych, przez pocztę e-mail i SMS, po chatboty i nie tylko. Tak rozbudowany system aktywizacji klienta wpływa na jego zaangażowanie i lojalność wobec firmy. KMS Lighthouse to idealnie rozwiązanie dla firm otwartych na innowacje i nastawionych na rozwój. Jako oficjalny dystrybutor oprogramowania chętnie odpowiadamy na dotyczące go pytania i doradzamy w wyborze optymalnych wariantów systemu.


integralsolutions

Integral Solutions sp. z o.o.
ul. Wspólna 35 lok. 1
00-519 Warszawa 

22 828 33 05 - Sekretariat

22 692 45 38 - Dział Handlowy

22 692 45 36 - Marketing

22 829 81 32 - HR

22 692 45 37 - Szkolenia

      

 biuro@integralsolutions.pl

 

   +48 22 692 45 38
 

22 828 33 05 - Sekretariat

22 692 45 38 - Dział Handlowy

22 692 45 36 - Marketing

22 829 81 32 - HR

22 829 81 32 - Szkolenia

 

   biuro@integralsolutions.pl

 

ul. Wspólna 35 lok. 1, 00-519 Warszawa

 

      

 

więcej